Дистанційне навчання 10 клас

АЛГЕБРА

11.01 (10-А)

11.01 (10-Б)

Тема:  Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного й того самого аргументу

Завдання: опрацювати конспект, в підручнику впр.12.6 (1-2)

26.05 (10-А)

26.05 (10-Б)

Тема:  Розв’язування задач і вправ.


Завдання: розгадати кросворд

21.05 (10-А)

22.05 (10-Б)

Тема:  Розв’язування задач і вправ.

Завдання: впр. 26.5 (1-3), 26.6 (1), 26.14 (1-3)

19.05 (10-А)

19.05 (10-Б)

Тема:  Підсумкова контрольна робота за рік.

Контрольна робота (тести)

Завдання:  пройти тестування (підписуєте своє прізвище, ім'я і проходите тільки один раз, оскільки сайт всеосвіти показує ІР адресу кожного з тестуючих, відповідно і скільки разів проходиться тест з одного пристрою)

14.05 (10-А)

15.05 (10-Б)

Тема:  Розв’язування задач і вправ.

Відеоурок: Опорний конспект

Тести: Похідна функції,її геометричний та механічний зміст

Завдання: повторити пар. 18-21, переглянути відеоурок та виконати тести (результати надіслати мені скріншотом у вайбер)

12.05 (10-А)

12.05 (10-Б)

Тема:  Розв’язування задач і вправ.

Тести: Похідна. Правила знаходження похідних                                                  код доступу      673882  ;

       Функція та її властивості    код доступу      564007

Інтерактивні вправи:  Означення синуса, косинуса і тангенса кута

Тригонометричні функції числового аргументу

Завдання: виконати тести.

07.05 (10-А)

08.05 (10-Б)

Тема: Повторення. Застосування похідної до дослідження функції та побудови графіків функцій.


Тести: онлайн тести


Завдання: виконати тести і прислати скрін мені у вайбер.

05.05 (10-А)

05.05 (10-Б)

Тема: Повторення. Тригонометричні рівняння.




Відеоуроки: Тригонометричні рівняння ; 

                       Тригонометричні нерівності

Тести:


1.     Виберіть неправильне твердження:
а)область визначення функції у = arccosX є проміжок [-1; 1];
б)функція у = arctgX додатна, якщо х˃0, і від’емна, якщо х˂0;
в)для всіх х ͼ [0;π] arcsin( sin x) =x;
г)Жодна з обернених тригонометричних функцій не періодична;
д)функція у = arcsin х зростає на всій області визначення
2.
Укажіть, яке з рівнянь не має розв’язків:
а)cos (x + π/4) = - 0,5√3 ; 
б)ctg2x - √3 = 0   
в)sin3x + √3 = 0 
г)ctg√3 x = 2 √3
д)sin(x +√3/4) = - √3/4
3.
З’ясуйте, скільки спільних розв’язків мають рівняння  sinx+1/2=0  і √3tgх-1 = 0 на проміжк (0; 2π)
а)0;  б)1;  в)2;  г)3;  д)безліч.
4.
Виберіть рисунок, на якому зображено множину розв’язків нерівності  cos х˂ - ½:
а)

5.
Обчисліть 3sin (arcsin ½ + arcsin(- 1/3) )
а)1,5 - √2;    б)√2 - √3/2;  в)6 - 4√2;   г)4√2 – 6;    д)1,5.
6.
Розвяжіть нерівність  sin x + √3 cos x ˃ 1
а)(-π/6 +2πk;π/2 + 2πk), kͼ Z;
б)(-π/6 +2πk;π/6 + 2πk), kͼ Z;
в)(π/6 +2πk; 5π/6 + 2πk), kͼ Z; 
г)(π/6 +πk; 5π/6 + πk), kͼ Z;
д)(-π/6 +πk; 7π/6 + πk), kͼ Z.
7.
Знайдіть усі розвязання рівняння cos2 x - sin2 x = 1/2
аπ/6 + πk, kͼZ ;    
бπ/6 +2 πk, kͼZ ;    
в)(-1)k π/6 + πk, kͼZ;       
г)(-1)k+1 π/6 + πk, kͼZ;      
д)(-1)k+1 π/6 +2 πk, kͼZ.     
8.
Укажіть найменший розвязок рівняння sin (x – π/4) +√2/2 = 0, якій належить проміжку        (-2π: 2π)
а)-π;     б)-π/2;       в)π/2;       г)π;     д)0.
9.
Знайдіть найменший додатний розв’язок рівняння   
sin2x + cos2x = 1/sin2x
а)0;  б)π/8;  в)π/4;  г)π/2;  д)π.

Завдання: повторити основні формули для розв'язування рівнянь та нерівностей, переглянути відео, виконати тести.

30.04 (10-А)

04.05 (10-Б)

Тема: Повторення. Тригонометричні функції.

Презентація: https://naurok.com.ua/prezentaciya-vlastivosti-ta-grafiki-trigonometrichnih-funkciy-10-klas-riven-standartu-90174.html



Завдання: переглянути презентацію, повторити основні формули на зображеннях, в підручнику виконати вправи 26.18(1-2), 26.19, 26.23, 26.24(1)

28.04 (10-А)

28.04 (10-Б)

Тема: Повторення. Функції, їхні властивості та графіки.

Завдання: повторити основні поняття на ст. 47-48 в підручнику, виконати вправи 26.1(1-3), 26.4(1-2), 26.5(1-3), 26.6(1)

23.04 (10-А)

24.04 (10-Б)

Тема:  Контрольна робота за темою "Похідна та її застосування"

Зміст контрольної роботи

Завдання: виконати контрольну роботу, зробити фото  і відправити у Viber на номер 0680345103.

21.04 (10-А)

21.04 (10-Б)

Тема: Узагальнення і систематизація знань за темою "Похідна та її застосування"

Презентація: https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vSkUJKIWyUKmR3j4hWNLyfGFhrARIiEcDQzfpvkiDqaA5D9H8DB6rgZtxeV22NNcQ/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

Конспекти:  Застосування похідної (завдання з розв'язками)

Завдання: преглянути презентауію та конспекти, письмово розв'язати завдання на слайдах 5-7, 8 (1 і 2 завдання)

16.04 (10-А)

17.04 (10-Б)

Тема: Самостійна робота за темою "Похідна та її застосування"

Тренувальний модуль М_10.133 Застосування похідної:

Завдання: пройти тренувальний модуль, зробити фото результату і відправити у Viber на номер 0680345103.

14.04 (10-А)

14.04 (10-Б)

Тема:  Розв’язування задач і вправ.

Завдання: розв'язати письмово впр.25.1 (2-3), 25.2 (1) на ст.133

09.04 (10-А)

10.04 (10-Б)

Тема:  Розв’язування задач і вправ.

Конспект:  https://docs.google.com/document/d/1R_0Es2OKA5qhQsz1ub5oykeC4_hCGI4vkCI_qZksw4U/edit

Інтерактивні вправи: ВІДГАДАЙ МЕНЕ СКОРІШЕ???

МАТЕМАТИЧНИЙ ПАЗЛ

Завдання: повторити теоретичний матеріал переглянувни конспект та виконавши подані вправи. Розв'язати письмово впр.25.1 (1,4) на ст.133


Тема:  Ознака сталості функції. Достатня умова зростання (спадання) функції.



Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=gKfcshkWmmU


Тема:  Точки екстремуму.




Конспект:  https://subject.com.ua/mathematics/zno/313.html

Правило знаходження екстремумів функції


Тема:  Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій.




Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=TOXKVv2ktWo


07.07 (10-А, 10-Б)

Тема:  Найбільше та найменше значення функції на відрізку.




Відеоуроки: http://www.10minclass.com/video/340


https://www.youtube.com/watch?v=hrNvvo2AePQ

Завдання: опрацювати розміщений матеріал, письмово виконати вправи та завдання з презентації.


ГЕОМЕТРІЯ


12.01 (10-А)

11.01 (10-Б)

Тема:  Двогранний кут. Вимірювання кутів між площинами

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=mHaHyZIBzaA


Завдання: переглянути відео, прочитати пар.37 на ст.198-200, впр.37.2

28.05 (10-А)

27.05 (10-Б)

Тема:  Розв’язування задач і вправ.

ЗНО - ДПА:       Тести онлайн

Завдання: обрати тести 2019 р. і пройти тестування.

27.05 (10-А)

25.05 (10-Б)

Тема:  Розв’язування задач і вправ.

По вертикалі:
1. Фігура, утворена двома півпрямими зі спільним початком
2. Твердження, яке не потребує доведення
3. Що означає слово геометрія в перекладі з древньогрецької
4. Відрізок, що сполучає центр кола з точкою на колі

По горизонталі:
5. Древньогрецький математик, засновник геометрії
6. Розділ геометрії, який вивчає фігури на площині
7. Розділ геометрії, який вивчає фігури у просторі
8. Частина прямої, яка складається з усіх точок цієї прямої,
що лежить між двома її точками
9. Чотирикутник
10. Чотирикутник
11. Твердження, яке потребує доведення
12. Чотирикутник

Завдання: розв'язати кросворд


21.05 (10-А)

20.05 (10-Б)

Тема:  Розв’язування задач і вправ.

Інтерактивні вправи:


Завдання: виконати вправи.

20.05 (10-А)

18.05 (10-Б)

Тема:  Розв’язування задач і вправ.

Відеоурок:

Тести: https://naurok.com.ua/test/koordinati-i-vektori-u-prostori-141329.html

Завдання: повторити пар. 38-42, переглянути відео, виконати тести (результати скинути мені)

Тема: Розв'язування задач і вправ.

Відеоурок: Перпендикулярність прямих і площин у просторі. Перпендикулярність прямих у просторі

Тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=964852

Завдання: повторити пар. 33-37, виконати тести (проходити можна тільки один раз)

13.05 (10-А)

13.05 (10-Б)

Тема: Розв'язування задач і вправ.

Тести:   Аксіоми стереометрії. Паралельність прямих і площин у простор

Завдання: виконати тести, прислати фотозвіт.

06.05 (10-А)

06.05 (10-Б)

Тема: Підсумкова контрольна робота.

Тести:   зміст роботи

Завдання: виконати тести

04.05 (10-А)

07.05 (10-Б)

Тема: Розв'язування задач і вправ.

Тести: https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vTIGQkdAztfDD4GJ7FPmTMBlKZ6H_qBj99AG5NNMhosD_8OOfk3rWacB-dJsKWWlg/pub

Завдання: виконати тести (тема 2, тема 4)

30.04 (10-А)

29.04 (10-Б)

Тема:  Розв'язування задач і вправ.

Завдання:  виконати тести https://naurok.com.ua/test/koordinati-i-vektori-u-prostori-328697.html

29.04 (10-А)

27.04 (10-Б)

Тема:  Повторення. Координати і вектори.

Завдання: повторити основні поняття теми на ст. 232-233 в підручнику, виконати тести https://naurok.com.ua/test/koordinati-i-vektori-u-prostori-331854.html

22.04, 23.04 (10-А)

22.04 (10-Б)

Тема:  Повторення. Вимірювання відстаней та кутів у просторі.

Презентації : відстані у просторі

                       кути у просторі

Відеоуроки: відстані у просторі;

                      кути у просторі

Тести: https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vRVnybcvj4QAWAsbvtVnNxWCmaEkNHCkq4JDS_sOidXe-09UJ00fuoJ8Re0jIiVsw/pub

Завдання: повторити основні поняття теми переглянувши презентації та відеоуроки, виконати тести

16.04 (10-А)

15.04 (10-Б)

Тема:  Повторення. Перпендикулярність прямої і площини.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=IZ_cbOsL6wY

Тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=633523

Завдання: повторити тему переглянувши відеоурок, пройти подані тести (код доступу 633523)

15.04 (10-А)

13.04 (10-Б)

Тема:  Повторення. Паралельність прямих і площин в просторі.

Завдання: опрацювати конспекти.

Тема:  Вектори у просторі.



Конспект: http://zno.academia.in.ua/mod/book/tool/print/index.php?id=3218

Інтерактивні вправи: Вектори у просторі

https://miyklas.com.ua/p/geometria/10/vektori-v-prostori-15495

Тема:  Скалярний добуток векторів.


Відеоурок: http://www.10minclass.com/video/903 ;

https://www.youtube.com/watch?v=yssg8G1HyQ4

Презентація : https://svitppt.com.ua/geometriya/skalyarniy-dobutok-vektoriv-kut-mizh-vektorami1.html

08.04  (10-А)


Тема:  Узагальнення і систематизація знань за темою "Координати і вектори".

Презентація : https://www.tes.com/lessons/LZyx9WltAg0qMg/11

Інтерактивна вправа: https://learningapps.org/display?v=pofb1304j18

https://learningapps.org/watch?v=pcoqnyqsn16


Завдання: опрацювати даний матеріал, письмово з розв’ язками виконати тести з презентації.

08.04 (10-Б)

09.04 (10-А)

Тема:  Контрольна робота №3 за темою "Координати і вектори".

Умова контрольної роботи

Завдання: виконати контрольну роботу.



Вітання для 9 класу

https://youtu.be/vl1BKj39fc4