Дистанційне навчання 8 клас

АЛГЕБРА

25.05

Тема:  Розв’язування задач і вправ.

Завдання: розгадати кросворд.

22.05

Тема:  Підсумкова контрольна робота.

Зміст роботи (тести)

Завдання: виконати контрольну роботу.

18.05

Тема:  Повторення. Текстові і прикладні задачі.

Відеоурок:



Завдання: повторити пар. 18-23, опрацювати рубрику «Головне в параграфі 3», переглянути відео, виконати тестові завдання №5 ст. 165. 

15.05

Тема:  Повторення. Квадратні рівняння і раціональні рівняння.

Тести: Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння.;                                         Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння.

Завдання: повторити пар. 7, 11, 12,  виконати тести і переслати меі фото, що показують результат, у вайбер на номер 0680345103

08.05

Тема:  Розв’язування задач і вправ.

Завдання: виконати тести і переслати меі фото, що показують результат, у вайбер на номер 0680345103

04.05

Тема: Повторення. Раціональні вирази.

Тести:  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=576773

Відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=RzR3azt4gbs;

                     https://www.youtube.com/watch?v=6XBC9v9vpPY&list=PLR8wzszIquegmUjByw6ww8Blqry6_P3Cp&index=18

Завдання: повторити основне з теми переглянувши відеоуроки, пройти дані тести

27.04

Тема:  Контрольна робота за темою "Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі"

Контрольна робота

Варіант 1
Варіант 2
1. Знайдіть корені рівняння:

 х4 – 6х + 5 = 0;
 х4 – 8х2 + 7 = 0;
2. Розкладіть на множники квадратний тричлен:
а) х2 – 9х – 10;     б) 3х2 – 8х – 3
а) х2 – 5х – 6;       б) 3х2 – х – 2
3. Розв'яжіть задачу:

Турист планував пройти 24 км за деякий час. Збільшивши заплано­вану швидкість руху на 2 км/год, він подолав намічений шлях на 1 год швидше. За який час планував турист пройти 24 км?
Потяг, затриманий на 1 год, на перегоні 200 км ліквідував запізнен­ня, збільшивши швидкість на 10 км/год. Знайдіть час, за який потяг мав проїхати перегін із початковою швидкістю?

 Завдання: виконати контрольну роботу.

24.04

Тема:  Узагальнення і систематизація знань  за темою "Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі". Самостійна робота.

Завдання: повторити параграф 21-23, виконати самостійну роботу у вигляді тестів на ст.190 (з повним розв'язанням)

17.04

Тема:  Розв’язування задач і вправ.

Завдання: пройти тести на join.naurok.ua

Код доступу 282135

13.04

Тема:  Розв’язування задач і вправ.

Завдання: в підручнику письмово впр. 780, 782, 785 на ст. 184

10.04

Тема:  Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі.

Відеоуроки:  https://www.youtube.com/watch?v=Bp8v-fI490U

https://www.youtube.com/watch?v=OQb3krD_bwM

Завдання: переглянути відеоуроки, письмово впр. 777-779 на ст. 183 в підручнику

Тема:  Формула коренів квадратного рівняння.

Відеоурок:   https://www.youtube.com/watch?v=nouhGuAmB34

Інтерактивні вправи:   «Формула коренів квадратного рівняння»







Тема: Теорема Вієта.



Відеоуроки:  https://www.youtube.com/watch?v=k4BHfTOX8ks


https://www.youtube.com/watch?v=DNJC5kTftN4




Інтерактивні вправи: Теорема Вієта






ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ:


Розв'язати контрольну роботу (у вигляді тестів) по темі " Квадратні рівняння" . Відповіді переслати на VIBER


Тестове завдання   Квадратні рівняння



1.     Яке з рівнянь є квадратним?


А
Б
В
Г
7х – 3 = 0
(х – 1)х– 4х
5х= 4х2



2.     Знайдіть коефіцієнти ab і с квадратного рівняння 3 – х2 – 6х = 0.


А
Б
В
Г
3; 0; -6
3; -1; -6
-1; -6; 3
-6; -1; 3



3.     Розв'яжіть рівняння 4х2 + 3х = 0.


А
Б
В
Г
0,75
1; -0,75
0; -0,75
немає коренів



4.     Дискримінант якого з рівнянь дорівнює 25?


А
Б
В
Г
х2 + 3х + 4 = 0
4х2 + 3х – 1 = 0
16х– 3х = 0
2х– 3х + 2 = 0


5.     Розв'яжіть рівняння х2 – 3х – 18 = 0.

А
Б
В
Г
-3; 6
3; -6
-3; -6
3;6

6.     При яких значеннях х правильна рівність (х – 3)2 = 9х – х2 + 2?

А
Б
В
Г
-0,5; -7
-0,5; 7
таких немає
0,5; 7

7.     Знайдіть суму коренів рівняння 4х2 + 17х + 4 = 0.

А
Б
В
Г
17
-4,25
4,25
інша відповідь

8.     Знайдіть добуток коренів рівняння 2х2 + х + 3 = 0.

А
Б
В
Г
3
-3
інша відповідь
1,5

9.     При якому d рівняння 8х2 + dx + 8 = 0 має корінь 2?

А
Б
В
Г
2
-20



10. Розв'яжіть рівняння .

А
Б
В
Г
-2; 2
1
-1
0

11. Виділіть квадрат двочлена х2 +2х – 10.

А
Б
В
Г
(х + 1)– 11
(х + 1)– 9
(х – 2)2 + 10
(х – 10)2 + 2

12. Яке з рівнянь розв'язали графічно за допомогою рисунка ?

А
Б
В
Г
-х2 = х – 2
хх + 2
-х= – х – 2
х= - х – 2

Тема: Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники.


Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=SmDzWE6DcjQ

6.04
Тема: Розв'язування рівнянь, які зводяться до квадратних.

Відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=yGbBWoXbLsE ; 

https://www.youtube.com/watch?v=ME6llih8-Jk

 Завдання для учнів: опрацювати відеоуроки, виконати в підручнику впр. 750(1); 752(1);  754(1); 756(1)



ГЕОМЕТРІЯ


22.05

Тема: Розв'язування задач.

Інтерактивні вправи: 



Завдання: виконати вправи.

21.05

Тема: Розв'язування задач.

Завдання: виконати задачі 852-854.

15.05

Тема: Повторення. Розв'язування прямокутних трикутників. 



Завдання: виконати задачі 845, 847, 850. (мені переслати фото розв'язків).

14.05

Тема: Повторення. Розв'язування прямокутних трикутників. 

Відеоурок: Розв'язування прямокутних трикутників

Тести: https://vseosvita.ua/library/testi-no-22-rozv-azuvanna-pramokutnih-trikutnikiv-148743.html

Завдання: повторити пар. 15-18, переглянути відео і виконати тести  (прислати скріншот результату мені у вайбер)

08.05

Тема: Повторення. Подібність трикутників.

Конспект: Подібні трикутники

Тести: https://matematikatests.in.ua/pidsumkovyj-test-podibnist-trykutnykiv-rozdil-2-geometriya-8-klas/

Завдання: повторити подібність в поданому конспекті, виконати тести і прислати скрін результату мені у вайбер.

07.05

Тема: Підсумкова контрольна робота.

Тести: зміст роботи

Завдання: виконати контрольну роботу у вигляді тестів.

30.04

Тема: Повторення. Чотирикутники.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=HZz9m0bEfos

Тести: https://naurok.com.ua/testovi-zavdannya-z-geometri-8-klas-na-temu-chotirikutniki-97022.html

Завдання: повторити тему переглянувши відеоурок, виконати тести.

24.04

Тема:  Узагальнення і систематизація знань за темою "Многокутники. Площі многокутників"

Завдання: повторити параграф 19-23, виконати тести в підручнику на ст.168.

23.04

Тема:  Самостійна робота за темою "Многокутники. Площі многокутників"

Завдання: пройти тести на https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=504037

Код доступу 504037

17.04

Тема: Розв'язування задач і вправ.

Відеоурок: приклади розвязування задач

Завдання: переглянути відеоурок, в підручнику пар.23, зад. 775, 778.

10.04

Тема: Площа трапеції.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=xNW0Ece9Iag

Завдання: переглянути відеоурок, побудувати трапецію та записати формули в зошит, в підручнику пар.23, зад. 773, 776.

10.04

Тема: Розв'язування задач і вправ.

Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=4eZXBnTGBh8

Тести: https://matematikatests.in.ua/ploshha-trykutnyka-test-24-geometriya-8-klas/

Завдання: переглянути відеоурок, пройти тести, письмово розв'язати зад. 730,  735 на ст.157

09.04

Тема: Площа трикутника.



Відеоуроки:  https://www.youtube.com/watch?v=X3d3vvqNCbE;


https://www.youtube.com/watch?v=aSlrsIrVgyg


Завдання: переглянути відеоуроки, зробити конспект у зошиті, розв'язати зад. 729, 732 на ст.157

Тема:  Многокутник і його елементи. Опуклі та неопуклі многокутники. Сума кутів опуклого многокутника.

Презентація :  https://www.slideshare.net/sveta7940/ss-74344446


Тема: Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола

Відеоуроки:  https://www.youtube.com/watch?v=yyYmqWmF0N4

Конспект:  https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/6072


Тема: Поняття площі. Основні властивості площ. Площа прямокутника


Вітання для 9 класу

https://youtu.be/vl1BKj39fc4