АЛГЕБРА
25.05
Тема: Розв’язування задач і вправ.
Завдання: розгадати кросворд.
22.05
Тема: Підсумкова контрольна робота.
Зміст роботи (тести)
Завдання: виконати контрольну роботу.
18.05
Тема: Повторення. Текстові і прикладні задачі.
Відеоурок:
Завдання: повторити пар. 18-23, опрацювати рубрику «Головне в параграфі 3», переглянути відео, виконати тестові завдання №5 ст. 165.
15.05
Тема: Повторення. Квадратні рівняння і раціональні рівняння.
Тести: Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння.; Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння.
Завдання: повторити пар. 7, 11, 12, виконати тести і переслати меі фото, що показують результат, у вайбер на номер 0680345103
08.05
Тема: Розв’язування задач і вправ.
Завдання: виконати тести і переслати меі фото, що показують результат, у вайбер на номер 0680345103
04.05
Тема: Повторення. Раціональні вирази.
Тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=576773
Відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=RzR3azt4gbs;
https://www.youtube.com/watch?v=6XBC9v9vpPY&list=PLR8wzszIquegmUjByw6ww8Blqry6_P3Cp&index=18
Завдання: повторити основне з теми переглянувши відеоуроки, пройти дані тести
27.04
Тема: Контрольна робота за темою "Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі"
Контрольна робота
Варіант 1
|
Варіант 2
|
1.
Знайдіть корені рівняння:
|
|
х4 – 6х2 + 5 = 0;
|
х4 – 8х2 + 7 = 0;
|
2.
Розкладіть на множники квадратний тричлен:
|
|
а) х2 –
9х – 10; б) 3х2 –
8х – 3
|
а) х2
– 5х – 6; б) 3х2
– х – 2
|
3.
Розв'яжіть задачу:
|
|
Турист планував пройти
|
Потяг, затриманий на 1 год, на
перегоні
|
Завдання: виконати контрольну роботу.
24.04
Тема: Узагальнення і систематизація знань за темою "Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі". Самостійна робота.
Завдання: повторити параграф 21-23, виконати самостійну роботу у вигляді тестів на ст.190 (з повним розв'язанням)
17.04
Тема: Розв’язування задач і вправ.
Завдання: пройти тести на join.naurok.ua
13.04
Тема: Розв’язування задач і вправ.
Завдання: в підручнику письмово впр. 780, 782, 785 на ст. 184
10.04
Тема: Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі.
Відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=Bp8v-fI490U;
https://www.youtube.com/watch?v=OQb3krD_bwM
Завдання: переглянути відеоуроки, письмово впр. 777-779 на ст. 183 в підручнику
Тема: Формула коренів квадратного рівняння.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=nouhGuAmB34
Інтерактивні вправи: «Формула коренів квадратного рівняння»
Тема: Теорема Вієта.
Презентація : https://www.slideshare.net/OlexandrLazarets/ss-56860418
Відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=k4BHfTOX8ks;
https://www.youtube.com/watch?v=DNJC5kTftN4
Інтерактивні вправи: Теорема Вієта
ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ:
Розв'язати контрольну роботу (у вигляді тестів) по темі " Квадратні рівняння" . Відповіді переслати на VIBER
Тестове завдання Квадратні рівняння
1. Яке з рівнянь є квадратним?
А
|
Б
|
В
|
Г
|
7х – 3 = 0
|
(х – 1)2 = х2 – 4х
|
5х2 = 4х2
|
2. Знайдіть коефіцієнти a, b і с квадратного рівняння 3 – х2 – 6х = 0.
А
|
Б
|
В
|
Г
|
3; 0; -6
|
3; -1; -6
|
-1; -6; 3
|
-6; -1; 3
|
3. Розв'яжіть рівняння 4х2 + 3х = 0.
А
|
Б
|
В
|
Г
|
0,75
|
1; -0,75
|
0; -0,75
|
немає коренів
|
4. Дискримінант якого з рівнянь дорівнює 25?
А
|
Б
|
В
|
Г
|
х2 + 3х + 4 = 0
|
4х2 + 3х – 1 = 0
|
16х2 – 3х = 0
|
2х2 – 3х + 2 = 0
|
5. Розв'яжіть рівняння х2 – 3х – 18 = 0.
А
|
Б
|
В
|
Г
|
-3; 6
|
3; -6
|
-3; -6
|
3;6
|
6. При яких значеннях х правильна рівність (х – 3)2 = 9х – х2 + 2?
А
|
Б
|
В
|
Г
|
-0,5; -7
|
-0,5; 7
|
таких немає
|
0,5; 7
|
7. Знайдіть суму коренів рівняння 4х2 + 17х + 4 = 0.
А
|
Б
|
В
|
Г
|
17
|
-4,25
|
4,25
|
інша відповідь
|
8. Знайдіть добуток коренів рівняння 2х2 + х + 3 = 0.
А
|
Б
|
В
|
Г
|
3
|
-3
|
інша відповідь
|
1,5
|
9. При якому d рівняння 8х2 + dx + 8 = 0 має корінь 2?
А
|
Б
|
В
|
Г
|
2
|
-20
|
10. Розв'яжіть рівняння .
А
|
Б
|
В
|
Г
|
-2; 2
|
1
|
-1
|
0
|
11. Виділіть квадрат двочлена х2 +2х – 10.
А
|
Б
|
В
|
Г
|
(х + 1)2 – 11
|
(х + 1)2 – 9
|
(х – 2)2 + 10
|
(х – 10)2 + 2
|
12. Яке з рівнянь розв'язали графічно за допомогою рисунка ?
А
|
Б
|
В
|
Г
|
-х2 = х – 2
|
х2 = х + 2
|
-х2 = – х – 2
|
х2 = - х – 2
|
Тема: Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники.
Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=SmDzWE6DcjQ
6.04
Тема: Розв'язування рівнянь, які зводяться до квадратних.
Відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=yGbBWoXbLsE ;
https://www.youtube.com/watch?v=ME6llih8-Jk
Завдання для учнів: опрацювати відеоуроки, виконати в підручнику впр. 750(1); 752(1); 754(1); 756(1)
ГЕОМЕТРІЯ
22.05
Тема: Розв'язування задач.
Інтерактивні вправи:
Завдання: виконати вправи.
21.05
Тема: Розв'язування задач.
Завдання: виконати задачі 852-854.
15.05
Тема: Повторення. Розв'язування прямокутних трикутників.
Завдання: виконати задачі 845, 847, 850. (мені переслати фото розв'язків).
14.05
Тема: Повторення. Розв'язування прямокутних трикутників.
Відеоурок: Розв'язування прямокутних трикутників
Тести: https://vseosvita.ua/library/testi-no-22-rozv-azuvanna-pramokutnih-trikutnikiv-148743.html
Завдання: повторити пар. 15-18, переглянути відео і виконати тести (прислати скріншот результату мені у вайбер)
08.05
Тема: Повторення. Подібність трикутників.
Конспект: Подібні трикутники
Тести: https://matematikatests.in.ua/pidsumkovyj-test-podibnist-trykutnykiv-rozdil-2-geometriya-8-klas/
Завдання: повторити подібність в поданому конспекті, виконати тести і прислати скрін результату мені у вайбер.
07.05
Тема: Підсумкова контрольна робота.
Тести: зміст роботи
Завдання: виконати контрольну роботу у вигляді тестів.
30.04