Дистанційне навчання 9 клас


АЛГЕБРА


27.05

Тема:  Розв'язування задач і вправ.

Завдання: розгадати 20 загадок.

25.05

Тема:  Розв'язування задач і вправ.


Завдання: розгадати кросворд.

20.05

Тема:  Розв'язування задач і вправ.

Інтерактивні вправи:


Завдання: виконати вправи.

18.05

Тема:  Розв'язування задач і вправ.

Завдання: розв'язати задачі і переслати мені розв'язки.

1.     Сума двох чисел дорівнює 50, а їх добуток 600. Знайти ці числа.
2.  Сад і город мають прямокутні форми. Довжина саду на 30 м менша від довжини городу, проте його ширина на 10 м більша від ширини городу. Знайдіть розміри саду, якщо його площа дорівнює 900 м2, а площа городу – 1200 м2.
3.     З порту одночасно вийшли два теплоходи: один на південь, другий на захід. Через 2 год відстань між ними дорівнювала 50 км. Знайдіть швидкості теплоходів, якщо швидкість першого теплохода на 5 км/год  більша за швидкість другого.

13.05

Тема:  Повторення. Розв'язування текстових задач за допомогою систем рівнянь.


Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=2FlXleIAGs8

Тести:  https://vseosvita.ua/test/start/mwf931

Завдання: опрацювати відеоурок, виконати тести.

06.05

Тема:  Розв'язування задач і вправ.

Завдання: зіграти в гру "Музиканти" (В4) на цікавому сайті

04.05

Тема:  Підсумкова контрольна робота.



Завдання:  виконати контрольну роботу і відправити мені фотозвіт.

29.04

Тема:  Розв'язування задач і вправ.

Найпростіші перетворення графіків функцій
№ з/п
Формула залежності
Приклад
Перетворення
1
y = -f(х)

Симетрія відносно осі Ох
2
y = f(х) + a

Паралельне перенесення вздовж осі Оу на а одиниць (якщо а > 0, то вгору, якщо а < 0, то вниз)
3
y = f(х + a)

Паралельне перенесення вздовж осі Ох на +а одиниць (якщо а > 0 — вліво, якщо а < 0 — вправо)
4
y = kf(х) (k > 0)

Той самий вигляд, що і y = f(x), тільки розтяг-нуто, якщо > 1, і стиснуто, якщо 0 < < 1

Завдання: повторити зміст вивчених перетворень і відповідних формул, виконати вправи: 

1.   Як треба перетворити графік функції y = f(x), щоб утворився графік функції:

1) y = -f(x);        
2) y = f(x + 2);   
3) y = f(x – 2);    
4) y = f(x) + 2;   
5) y = f(x) – 2;    
6) y = 2f(x);        
7) = ?

2.   Дано графіки функцій:

ay = xa;    б) y = ;    в) у = .

Яке рівняння буде мати функція, графік якої утвориться із даних графіків функцій: 1) при паралельному перенесенні вгору на 3 одиниці; 2) при розтягненні в 3 рази; 3) при паралельному перенесенні вправо на 3 одиниці? 

27.04

Тема: Повторення. Найпростіші перетворення графіків функції.

Відеоуроки:  https://www.youtube.com/watch?v=I6xOyM4CIQE;            https://www.youtube.com/watch?v=N6zTRBS0r_g

Завдання: повторити матеріал з відеоуроків, 

1. встановити відповідність між формулами функцій та перетвореннями графіків.

1) y =    √(х-2)                       А) розтягли від осі абсцис в 2 рази;
2)  y = x2 + 2;                        Б) перемістили вздовж осі абсцис вправо на 2 од.
3y = 2x2;                            В) перемістили вздовж осі ординат на 2 одиниці;
4y = - √х .                           Г) стиснули до осі абсцис в 2 рази;
                                               Д) симетрично відобразили відносно осі абсцис.

2. Дано параболу   y = x2. Написати рівняння параболи, яку можна отримати з даної перенесенням :                                                                            
а) на 3 одиниці вгору;                                                         
б) на 4 одиниці вниз;                                                            
в) на 2 одиниці вліво;                                                          
г) на 5 одиниць вправо;                                                        
д) на 2 одиниці вправо і на 3 одиниці вгору;                    
е) на 3 одиниці вліво і на 4 одиниці  вниз

22.04

Тема: Повторення. Лінійні нерівності та їх системи.

Відеоуроки:  Лінійні нерівності з однією змінною;

                 Системи лінійних нерівностей з однією змінною

Тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=212983

    КОД ДОСТУПУ 212983

Завдання: повторити основні поняття переглянувши відеоуроки, виконати подані тести.

15.04

Тема: Контрольна робота за темою "Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики".

Зміст контрольної роботи

Завдання: виконати контрольну роботу.

13.04

Тема: Узагальнення і систематизація знань.

Конспект:  https://naurok.com.ua/proekt-na-temu-osnovi-kombinatoriki-teoriya-ymovirnosti-ta-statistiki-30024.html

Завдання: підготуватись до к.р. опрацювавши конспект.

08.04

Тема: Самостійна робота за темою "Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики"

Завдання: виконати самостійну роботу тут до 22.00. Код доступу 656662

ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ      Виконати контрольну роботу з алгебри і переслати мені фото повідомлення з розв'язками у VIBER!!!!!!









Тема:  Основні правила комбінаторики. 


Відеоуроки:  https://www.youtube.com/watch?v=mv31uonnAqM

https://naurok.com.ua/test/osnovni-pravila-kombinatoriki-42317.html

Тема:  Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події.

Конспект:  https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-chastota-ta-ymovirnist-vipadkovo-podi-algebra-9-klas-105659.html

Вправи з розв'язками


Тести: https://vseosvita.ua/library/test-z-temi-elementi-prikladnoi-matematiki-vipadkovi-podii-50678.html




Тема:  Класичне означення ймовірності.


06.04


Тема Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їх обробки.

Завдання: опрацювати запропонований матеріал до теми, виконати тести. Вправи за підручником 24.5, 24.9












ГЕОМЕТРІЯ


11.01

Тема: Поняття вектора.

Відеоурок: поняття вектора

Завдання: переглянути та опрацювати відеоурок, прочитати пар.12, впр. 12.5, 12.22 

27.05

Тема: Розв'язування  задач і вправ.

Цікаві факти про геометрію

Завдання: ознайомитися з матеріалами поданими у вказаному посилані

26.05

Тема: Розв'язування  задач і вправ.


Завдання: розгадати кросворд.

20.05

Тема: Розв'язування  задач і вправ.

Інтерактивна вправа:




Завдання: виконати вправу.

19.05

Тема: Розв'язування  задач.

Відеоурок: 

Завдання: переглянути та опрацювати відеоурок.

13.05

Тема: Розв'язування  задач і вправ.

Відеоурок: Розв'язування задач на базові перетворення

Тести:  https://matematikatests.in.ua/pidsumkovyj-test-geometrychni-peretvorennya-rozdil-5-geometriya-9-klas/

Завдання: повторити тему "Геометричні перетворення", ознайомитися з матеріалами відеоуроку, виконати тест і переслати мені фото отриманого результату.

12.05

Тема: Підсумкова контрольна робота.

Тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=399855  КОД ДОСТУПУ 399855

Завдання:  розв'язати контрольну роботу у вигляді онлайн тестування 

06.05

Тема: Повторення. Розв'язування задач на знаходження площ реальних об'єктів.

Завдання:  розв'язати задачі: 

1.    Ви є власником фермерського господарства. У вас трактористи зорали поле трикутної форми. Вам потрібно знайти площу цього поля, щоб скласти наряд для оплати за виконану роботу. Сторони трикутника відповідно 250 м, 510 м та 520 м.

2. У дворі мають розбити три однакові клумби, кожна з яких має форму прямокутного трикутника. Катети кожного трикутника дорівнюють 12 м і 15 м. Яку площу займуть ці клумби?


05.05

Тема: Повторення. Розв'язування задач на знаходження невідомих елементів реальних об'єктів.

Завдання:  розв'язати задачі: 

  1. Ескалатор Київського метрополітену має сходинки завширшки 40 см і заввишки 30 см. Визначте кут нахилу сходів

  1.  Знайдіть кут підйому гірського шосе, якщо на відстані 400 м висота підйому становить 28 м.

  1. Зі спостережного пункту на землі літак, що пролітає над вежею, видно під кутом 65° . З того ж спостережного пункту верхню точку вежі видно під кутом 30°. На якій висоті летить літак, якщо висота вежі дорівнює 80 м?

29.04

Тема: Повторення. Правильні многокутники.

Відеоуроки:  урок 1урок 2урок 3урок 4 

Завдання: переглянути відеоуроки, розв'язати задачі: 

4.           1. Обчисліть кут правильного n-кутника, якщо: 1) n = 5; 2) n = 12;                        3) n = 18.
           2. Знайдіть центральний кут правильного n-кутника, якщо:                                 1) n = 20; 2) n = 24; 3) n = 10.
          3.Скільки сторін має правильний n-кутник, якщо його центральний                     кут дорівнює:  1) 36°; 2) 120°?

28.04

Тема: Розв'язування  трикутників.

Завдання: в підручнику розв'язати задачі 21.1, 21.4, 21.10

22.04

Тема: Повторення. Теореми косинусів і синусів.

Конспекти: 1. Повторення теорії

            2. Розвязування задач

Завдання: переглянути конспекти, розв'язати задачі для самостійного опрацювання в конспекті 2.

21.04

Тема:  Розв'язування прямокутних трикутників.

Відеоуроки: урок 1урок 2урок 3урок 4урок 5урок 6

Завдання: переглянути відеоуроки, розв'язати задачі: 

1. У прямокутному трикутнику катети відносяться як 12 до 5, а гіпотенуза 39см. Знайти катети.

 2. Висоти двох вертикальних стовпів дорівнюють 5м і 12,5м. Відстань між ними 10м. Знайти найменшу довжину троса, яким можна з’єднати верхні кінці стовпів?

3. У трикутнику АВС висота ВD поділяє сторону АС на відрізки АD і DС.
ВC =6см, ∟А=30 о, ∟СВD=45 о. Знайдіть сторону АС трикутника.

Обов'язково виконати руханку


15.04

Тема:  Повторення. Прямокутний трикутник. Теорема Піфагора.

Завдання:  

 опрацювати теорію на  https://formula.co.ua/uk/content/right-angled-triangle.html

розглянути розвязки задач на https://subject.com.ua/mathematics/zno/387.html;

усно відповісти на https://naurok.com.ua/etap-uroku-z-temi-teorema-pifagora-dlya-povtorennya-bazovih-znan-pered-vivchennyam-dano-temi-109572.html

розв’язати письмово задачі: 

1. Основа рівнобедреного трикутника дорівнює 16 см. Знайдіть периметр трикутника, якщо його бісектриса, проведена до основи, дорівнює 6 см.
2.   У прямокутному трикутнику знайдіть невідомі сторони, якщо катети відносяться як 3 : 4. а гіпотенуза дорівнює 45 см.

14.04

Тема:  Повторення. Подібність трикутників та її застосування.

Конспекти:  Конспект 1.;

                     Конспект 2

Завдання: опрацювати конспекти, розв'язати задачі:

1. Одна з діагоналей трапеції дорівнює 28 см і ділить другу діагональ на відрізки довжиною 5 см і 9 см. Знаючи, що менша основа тра­пеції дорівнює 6 см, знайдіть:

а) відрізки, на які точка перетину діагоналей ділить першу діагональ;

б) бічну основу трапеції.

2. Визначити висоту вежі за даними світлини 

09.04

Тема:  Повторення. Трикутники. Види трикутників. Площі трикутників.

Презентації: https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vR4fHpq5Xanv74eqQD_fCKh9_4SENXwE4PUbyHBHdBW10EFmGyohtp9teeSLtrZdg/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

http://www.myshared.ru/slide/1108024/

Завдання: повторити тему за поданим матеріалом, розвязати завдання задані в презентаціях.


07.04

Тема:  Повторення. Чотирикутники. Властивості і площі чотирикутників.


Презентація: https://www.slideshare.net/virua/ss-36562562



Тест: https://naurok.com.ua/test/chotirikutniki-vlastivosti-i-ploschi-chotirikutnikiv-povtorennya-115380.html





Завдання: повторити тему за розміщеними матеріалами, виконати онлайн тест.






ЗАВДАННЯ ДЛЯ УЧНІВ  Виконати контрольну роботу з геометрії і переслати мені фото повідомлення з розв'язками у VIBER!!!!!!




ЗАВДАННЯ НА КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ

Тема: Переміщення (рух) та його властивості.

Презентації:  https://naurok.com.ua/prezentaciya-peremischennya-ruh-ta-yogo-vlastivosti-rivnist-figur-98424.html ; 


Вітання для 9 класу

https://youtu.be/vl1BKj39fc4